Tekintve, hogy 25-én rámjött egy nagyroham (epilepsziás), pöttyet szüneteltetem a blogolást egy kis ideig. Nagyon xar volt, balra fordultam el akaratlanul, a szemeim meg kiakadtak jobbra, de nagyon, és ekkor még 70%-ban magamnál voltam. Ekkor elvesztettem az eszméletem, eldőltem mint egy farönk, nagyon bebacccctam a fejem, a nyelvem nagyon elharaptam (be is gyulladt utána, Phlogosollal hoztam rendbe). Ja, és mindez a munkahelyemen, de jó!!!.....:( Ugye, hát fél évvel a műtét után hegesedik az agyam...de jó....!!! :S És naná, hogy mögötte van az epileptogén terület, a kötőszöveteim meg most mozognak össze-vissza. Szedek Tegretolt, de úgy lenyom, hogy ihaj. Meg szédülök is tőle. Miiiindegy:)

Szerző: zhoexa  2010.03.03. 11:16 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zhoexa.blog.hu/api/trackback/id/tr71805363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása