- Sokkal több ember iránt tudok érezni tiszta szeretetet.

- Nem fogom vissza az Énemet.

- Nem volt újabb roham sem :)

- Olyan barátom lett, amilyet mindigis akartam, és az utóbbi pár hónapban erősen koncentráltam és vágytam ilyenre*, csak még furcsa a számtalan "véletlen", és nem akarnak leállni az egybeesések, tulajdonképpen teljesen magunkra ismertünk egymásban. Minden egyensúlyban van, és lelkileg tök jó.
Az még kérdéses, hogy beteszem-e hozzájuk a lábam mégegyszer, mert pitbull + rottweiler kutyájuk lett :D, ezenkívül még egy kisebb-féle meg egy total őrült, állandóan megugatós, de az is kisebb. A pitbullt és a két kisebbet megszoktam, de a rottweiler?!...Sebaj, a lényeg, hogy a kutya jó helyre került és az új gazdija is boldog.

- És habár párom még nincs, de előbb beállítok egy erős elképzelést magamnak arra, hogy milyet szeretnék, és majd lazán 'behívom' az életembe.:D

- Ami még volt, programok, kicsit sok lenne most leírni, de lelkileg is és értelmileg is sokat fejlődtem :)

 

*VT?!

Szerző: zhoexa  2010.05.30. 18:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zhoexa.blog.hu/api/trackback/id/tr502042807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása