celine dion i'am alive .mp3 
   
Found at bee mp3 search engine
 
 
 

...az időkapszuláról annyit, hogy Szegedre "elássák", és 20 év múlva veszik elő...addigra a kislányom 26, én pedig 45 éves leszek (uramisten...:O), és mindketten vissza fogjuk kapni név, születési dátum és születési hely adatai alapján az általunk kapszulába becsomagolt írásainkat, dolgainkat. Irány 2030. Marhajó.

----

Ma voltunk az Alma koncerten, nagyon sokat röhögtem, ez is: marhajó (volt).

Este még lesz Republic, az pedig: marhajó (lesz). Bár nem az első sorból fogok csápolni, mert az nagyon hangos lesz, és a túl hangos hang rizikófaktorba tartozik epi terén.

Az Almánál így is beálltam az épp felfedezett neurológusom mellé, akinél amúgyis kedden voltam utoljára :D Ő is hozta a gyerekét, gondoltam, akkor mellé állok, azt ennyi :D Így ha vmi gáz van, akkor simán elsőrendű és maximális segítséget kapok :F köszönet az orvosi eskünek :D Köszönni sem kellett, nagy volt a tömeg, de azért megoldottam :F Mi volt ez, ha nem: marhajó? :D

 

Ma volt családi ebéd, mit mondjak?! Marhajó volt. Ennyit röhögni, egy nap alatt...családom, és egyéb állatfajták...:)

 

Kértem időpontot a profomhoz...hááát, augusztus közepe...széééééép :)
Tényleg amióta óriási publicitást kapott, azóta minden felfordult! Mondjuk amúgyis Ő a number 1. idegsebész Mo-on :) Minden tiszteletem az Övé! Mostmár az sincs, hogy reggel 9., vagy de. 11 óra...csak: érkezzen délelőtt. Jah. Így is 3-4 órákat kellett várni, konkrét időpontnál is, akkor meg nem mindegy?! Igaza van :D Marhajó :D KI FOG ÍGY ENGEM MEGNYUGTATNI ÉS LELKILEG FELTÖHÖLTEHENIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII? :'( Marhajó :(
Ja, nem vagyok bipoláris :D MÁR!

 

Munkahelyről most csak annyit, hogy vannak kisebb-nagyok kavarások, mivel beintegráltunk egy nagy intézményt magunkhoz, de sebaj, van ilyen! Van egy kollegina, aki mindent elmond nekem, ez tök jó érzés, mert tudom, hogy ha a főnökasszony megtudná, azonnal kirúgná. Mondjuk nekem mindig mindenki mindent elmond, mert tudják, hogy total megbízható vagyok...sosem hallják vissza, de ez már túlzás :D A többi is elmond rengeteg dolgot, a hímnemű kollegával meg tiszta lelkitársak és barátok lettünk, de feszt összehoznak bennünket kavarások által, pedig NEM vagyunk együtt és nem is leszünk. Jó, elhiszem, hogy amikor este 8 után együtt vásárlunk a Tescoban és így meglát egy kollega akkor félreértheti, de nem értem, mi ebben a nagy cucc. Marhajó, hogy megy a kavarás. 

 

Sok embert ismertem itt meg, vagy ezáltal meg, rengeteg új infóm lett a világról, az életről, és rengeteget tanultam már most, sokat is változtam azóta is. Új barátaim is lettek, de az eddigiekhez húz a szívem. Érdekes ám a tiszta szeretet is. Egész életemben eddig 2 ember iránt "sikerült" ezt éreznem a kislányomon kívül, mind a kettőért megváltoztatnám az egész életemet is, felfordítanék bármit. Az egyik az, akit elfogadtam úgy, ahogy van, neki adnám az életem, és társammá fogadnám egy életen át, akármit is csinál, akármit mond...a másik egy barátnőm, akit ha kell, magam gondoznék, ha kimenekülne a világból. Tudom, hogy egyiküknek sem vagyok olyan fontos, mint ahogyan nekem Ők, de ezzel együtt gondolom így a dolgokat.

 

Jah, pénteken elszívtam egy szál cigit :O
2 év és 3 hónap után. Gratulálok magamnak. Marhajó :S
Sebaj. Remélem nem ettől lesz bajom azon a téren, ahol nem szeretném, hogy legyen. Tudom, hogy 1 szál cigiben 200-valahány rákot okozó anyag van, de na! Viszont többet nem fogok, nem is akarok.

 

Most ennyi, megyek koncertre...

 

Szerző: zhoexa  2010.04.17. 00:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zhoexa.blog.hu/api/trackback/id/tr551929773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása