A nyaram katasztróka volt.

Tulajdonképpen átpörgött az egész, jó teli volt, az biztos.

Sok minden történt, a legkülönfélébb dolgok.

Legtöbbjüket nem értettem, és most sem értem, bár őszintén, nem is szeretném, mert nem számítanak.

Augusztusban a professzorom kissé lehangolt, amikor nekem rontott, hogy ha nem műt meg, akkor meghalok. Megkérdeztem, szabad-e alkoholt innom, azt mondta, igyak is. ...Ehh...
Szóval még Szegeden ittam is, cherry, bor, igen-igen...pedig nem szoktam inni egyáltalán.

Még augusztus elején elmentem egy kocsmába, utána egy discoba, s ez az este fantasztikus volt, érzelmileg és lelkileg azonnal belém ivódott egy férfi lelke és lénye.

"Persze", ez is kicsit bonyolult, mert én érzelmileg nagyon intenzív vagyok és első nekifutásban azt is igényelnék az eddigi életem és énem alapján.

Szeptemberben elvégeztem az Agykontroll-tanfolyamot dr. Domján Lacinál, oltári volt! Huuuu... :) Baccuska :)))) Rá 3 napra feküdtem be Szegedre a műtétre, agyműtét reload. Minden szuperül ment, tisztán éreztem magam. Természetes éber állapotban toltak be, s kb. 45 percet így is voltam a műtőben. Beszélgettem a segítőkkel, és a prof. is megérkezett. :) Kellett bírni lelkileg, hogy ébren leszíjaznak, és mellettem szedik ki a rengeteg műtős eszközt és anyagokat, miközben beszélgetünk. És érdekes, hogy épp ezalatt nyugodtam meg. No, hát fáztam is mezítelenül a hideg teremben és lehet, hogy volt egy kis stressz is. De, nagyon jó volt minden nyugtató és bogyó nélkül, ébren benn lenni. A gyógyulás fantasztikus volt. Pörögtem. 7-szer jöttek látogatni a 8 nap alatt. A műtét utáni 4. napra lettem nagyon jól. Nem mondom, hogy csoda prof. dr. Barzó Pál lénye és hivatása, tettei, műtétei, mert ez nem csodája, hanem alapjáratú természetessége. Hihhhhhetetlen. Ő egy nem ráérő angyal. :D Szóval most mehetek egy kis sugárra, hogy ne legyen megint reload. Mert minden rendben, s egyre jobban rendben.

:)

Szerző: zhoexa  2011.10.26. 20:45 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zhoexa.blog.hu/api/trackback/id/tr23332233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása